Fan va jag...

Fan va jag hatar när min så kallad kompis skryter om sig själv hela jävla tiden, håller ni med mig att det e jävligt störande när folk bara skryter om sig själv hela tiden?




___________________________________________________________________________________________



Har en kompis som bara skryter hela tiden om precis allting, hon e bäst och hon ska ut och resa hela tiden och hon ska ha hus och hon e så snygg, ja ni vet? och så fort man säger något till henne att ja vi ska me resa eller vi ska göra det och de, ja då skiter hon i de och säger att vi ska ändå åka på finare platser och skit osv...

Och jag blir defenetivt inte avundsjuk på henne, bara irriterad för att hon bara skryter om sig själv hela tiden.
Håller ni med mig??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fan harb du lyckats med den headern?? skiiiit snygg !

skulle jag kunna få hjälp med en ny till min blogg??

2010-05-07 @ 19:12:08
URL: http://annorlundasst.blogg.se/
Postat av: Annika

Håller med dig... det är superstörigt!

2010-05-09 @ 12:36:21
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0