Uhh, idaa! ^^

Idag har det varit en jätte aktiv dag... sprungit runt som en idiot. Ahh, äntligen fick man andas ut lite ;)
Jaa ni, efter skolan idag var jag med Elin, tjappe och sabine att tag, tjappe hade pms... och aa! :)
Och efter det hämtade vi elin´s syster tilda! Så gick vi till ica och köpte lite grejor :P Sen gick vi till Johan (elins farbror) för att åka med dom hem till Elin! ^^ Och vi typ chattade lite dära... och när vi skulle gå hem till mig, så hällde elin cola över mig! Asså det här hände: Jag satt och drack upp sista colan, elin tyckte jag var så seg, så hon smällde upp flaskan... och då vart jag ganska kladdig av all colan -.- hahahahahahah, gud va vi garvade ;)
(Ps. köpte även en hel pucko idag! Gott ;D)

men nu ska vi hitta på någe kul ^^ :love:

Bilder från idag:

Meee xD


Galningen!! :love:



bara för att jag e ett pucko ^.^


Galningarna!!!




<3333


haha xD <3

puss o kram ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

var redigerar du dina bilder ? :D

2010-02-23 @ 18:08:13
Postat av: Ebba

Men gud vilka bilder :D <333333

2010-02-24 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0