Sjukling!

Sheiiet! Sjuk, ont i halsen o magen. Idag har jag inte gjort ett skit! Förutom att sitta och stirra in i skärmen på datorn... *suck* :|
Och bilden nedanför e ju hemsk, har alldrig sett u så i mitt rum! Har börjat packa ner massa saker nu. Ser väl lite bättre ut nu då ;)
Fyy vad det var kul igår, hoppade ju som sagt från mitt altanräcke typ 4-5 meter ner :D Bilder nedanför :)


Rummet: (andra bilder längre ner)

Hahaha usch!!!!!! :o


haha, jennie och jah INNAN vi hoppade ^^:love:


Jennie sjunker i snön :O <3


Springer upp för den SNÖIGA trappan!!! ^^ <3


(i snön) Sorry, mitt ansikte! men jennie var ju så söööt som helst! <333


Amanda kom också på besök! Kolla vad hon e lååångt ner i snön!!! :O <333 (suddig bild)


jennie redo för att hoppa......


... hoppar :D <3333


puss o kram från alice ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0