Hela veckan i bilder ;)

Veckan har varit kort, efter som att vi har fått varit lediga idag. Och imorgon med :D Men jag har fått massor av bilder under veckan, bilderna kommer nog inte i årdning!! Men men, värt att titta på ;) + bilder från i helgen!


Innebandy match, djurö vann med 7-1 ;D


Började rida denna super vackraste häst <3 Love yaah !


Agnes *galoopp galooopp* på ysteer ;)


Dissikerade fisk i skolan -.-'


Bögen Ebba väntar på att få komma in på bildleketion xd


Damhn, egoo



Elin's fina insekt i lera...

... och Min *björn* på bilden....


Hoppar på bildängen med Lina (mobilkamera)


Jag hoppar sötaste lina på bildängen (mobilkamera)


Alina och Johanna i skolan ;) <3


Jag, ego? nej ?


Elin på syslöjden.. då jag klippte av mig håret!!! :o


Jah flummmmmw ritade lite på bildwen ;D


Va med de här galningarna? xD <3


jag = bög


hahahah



nu ska jag få liv i elin ;) hon sover här inatt :D

pözz o kram<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0