SHIEEET!

Jag är verkligen besviken på mig själv... :( Jag har inte bloggat på typ 10000 år känns det som... och min statistik har blivit as låg nu!! Det är ju för att jag inte haft internet på as länge!!! ;( Men men, det har ändå inte hänt så mycket senaste veckan! Typ bara skola och skit.
Idag så har jag typ inte gjort ett skit på dagen! Och sen åkte jag "hem till pappa" för att Elin och jag skulle sova här! Vi har nyligen varit på gårn... och påväg hem fick vi för oss att hoppa av vid Djurö skola. Vilket inte var så lyckat. Var inte en ända jävel där nere , så vi ställde oss på busshålsplatsen vid björkås och väntade. Då Henkis, Fredrik, Stenis, Emma och Mette i henkis "bil" och så kollade fredrik upp en buss på mobilen. Men bussen gick typ bara halv 2... :/ Så vi fick skjus hem av Henkis. Så hämtade vi lite saker från elin. Och nu sitter vi här. Blir lana dator hela natten också då daaaah! ;) :D

(Ps. Hoppas du läser det här "Du är en äcklig liten äckel äckel blää, och jag hatar dig!!!!!! " <///////3 )


Stämmer det ? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0