Photo with bloody!

När jag satt här vid dator började det rinna i min näsa! :o Jag sprang in till badrummet och ställde mig med huvudet över toaletten, det droppade och droppade upp på toalettens väggar! Och jag tog en liten papperstuss och stoppade in i nästan. Jag kom in i mitt rum igen, jag såg min kamera och undrade hur det skulle vara om jag fyllde på HANDFATET med vatten och sen stog och droppade blod och fota när det stänkte! Det gjorde jag :) Det var ganska svårt för det var typ blod överallt tillslut! Men jag fick några bra bilder iaf! Kolla gärna på dom! :D

Photo with bloody:











Och nu fick datorn damp! Men komentera gärna bilderna ;) ♥

pussar från er alice






Kommentarer
Postat av: Erika Pantzar

fina bilder alice :) vilken kamera använder du? svara med en kommentar i min blogg, pussen ^^

2010-03-12 @ 21:37:46
URL: http://dudekissmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0