Jag och min bitch! <3

Jaaaaa, MIN bitch och då menar jag allvar asså! Om ni rör henne... då jävlar. Vi har lite saker att säga. Eller vi har en sak att säga och ja har lite andra saker att säga! Vi vill bara säga att , Djurö är en jävla Insess ö!!! :| :) De va lite kul... fan va vi kommer skratta sen! GAAAAH! Ja vet knappt själv vad jag gör för något just nu! Måste vara med någon, så jag bara kan stå och skatta hela tiden... lite svårt när man inte har något att skratta åt ;( ;)

Har nyss varit nere på nya tomten! Ska snart börja måla i mitt EGNA hus :D De ska bli kul sen att flytta in. :P

Några ord till Elin : Självsäker, bitch, fjortizz! Men en sak JAG ÄLSKAR HENNE ÄNDÅ! :love: ♥

                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0