Idag och igår... ;)

Jag har internet nu :D Och jag kan nog inte vara gladare än vad jag är just nu. Förutom att jag kanske ska få gå om en klass om jag inte klarar typ 10 prov utan några fel innan sommarlovet. Inte för att jag tror att jag kommer klara det, men men. Igår var jag ju i skolan. Tråååk! Och efter skolan gick Erik och Agnes med mig hem, vi gjorde inte så mycket. Sen gick vi till träningen :) Eriks träning alltså. Kollade lite på den och sen när den var slut åkte jag hem. Idag har det också varigt en trååkig skoldag! Men de va kul att träffa Agnes och Erik ;) Nu sitter jag bara här och väntar på att mamma ska börja med maten. Och att karolina kommer ut ^^

(ps. VILL HA SOMMAR NU)'


bildbrist.... but you not here!

                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0