Idaaaah :)

Idag har det först varit skola, sååååå j*vla boooring! Efter skolan var jag med söötaste jennie i typ en timme. Och Lukas och Rudi hade lite kul de också. Sen kom Lovisa, och vi fick för oss att smyga efter Rudi och Lukas. ;) Men det var ganska svårt. Så vi gick och kollade på mitt nya hus istället. Sen att vi i café i skolan. Och vi hade lite kul där! Sen fick jag åka med Mathias och Theréses mamma hem :) Snäääääällt :D Och nu sitter jag här hemma och har allmänt trååkigt. Men bilder kommer xD

(ps. Borde finnas bättre männsikor på värmdö.. borde finnas lika fina och snälla människor här, som hela värmdö. Då passar det ju in mera! fy vilka falska människor det finns här asså :|)


Bilder :D


Thea och Alina på övernattningen på gårn (under biljardbordet) xD :love:


Thea <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0