Alice Hissar & Alice Dissar


;) :thumbup:

Mina syskon: Mina syskon är dom bästa syskonen man kan ha! Och då menar jag verkligen allvar! ♥

Komentarer och besökare: Jag älskar att få många besökare :D Och komentarer älskar jag också! Så varför inte skicka en liten komentar? Så blir jag JÄTTE glad :P

Datorer & Mobiler: Jag kan inte leva utan datorer och mobilen! De är mitt allt kan man säga.. nää. Men nästan så, det är hemskt jag vet! Men är man beroende så är man ;) 

Solen: Jag tror det flesta håller med om att solen e det bästa som finns just nu på våren. All den hära skit snön försvinner och det blir sommar snart :)


;( :thumbdown:

Falska människor: VÄRMDÖ I ETT NÖTSKAL! Jaa, det är sant. Värmdös flesta "invånare" är falska, elaka och pratar skit om allt och alla. Det kan väl de flesta som bor på värmdö hålla med om? x( 

Snö:  Just nu har jag tröttnat fruktansvärt på all den hära f*cking snön! Bläää. När det snöar nu går alla runt och sjunger "Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var ju roligt, HORA! hehe...

Msn: Jag tycker MSN är slöseri med vänner... man blir oftast osams dära. Eller man kan ju bli det på alla sajter (stavning?) men msn är värst! Man kan slänga ut sig allt man har i sitt ordföråd och bara... jaaa usch! 

Skolan och läxorna: Det är det jag HATAR mest av allt på denna jorden. USCH! Varför finns skolan... varför finns livet. Det är som ett fängelse. Skulle vara OK om det var skola typ 3 gånger i veckan. Man skulle lära sig lika bra ändå. Och alla proven -.- och alla CP lärare på djurö skola! Ta åt er...






 




Kommentarer
Postat av: Hennes bitch

ett litet tilläg i texten, Djurö är en jävla Insess ö!!!!:D <3333

2010-03-13 @ 10:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0