Tooday xD <3

Idag har det som alla andra dagar varit en trååkig skoldag. Men på slöjden var alla typ sura.. men det var kul att reta upp dom, för de kunde inte hålla sig för skratt :P Lite foton från det där nere :love:

After the f*cking school: Jag gick till Emma daniel tjej! Hon fyller 18 idag, så alla borde säga GRATTIS till henne! ;) :love:
Och nu hemma har jag kollat runt lite ideer på mitt nya rum. Vi flyttar ju om 1 månad ;( kommer bli trååkigt, men får ett eget litet hus :D
Och nu har jag riktigt tråkigt! Vad ska man hitta på? :( ;)

Lite bilder från idag i skolan ^^ :love:


Nathalie och jag slogs med linjaler xD :love:


Fråga mig inte? ;) :love:


Bästa nathalie :love:


Jennie - "fuck you" nathalie :P


www.mewwmeww.blogg.se :love: ^^


Alina min fina :love: :love:


Hahaha, lukas fick ny frilla :P ;)

puss o kram :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0