Mitt SOMMAR & VINTER 2009 (inte allt)

 Hoppas jag har fått med det mesta!! ^^ Haha, det har iallafall varit riktigt kul :) :love:

Många gånger har man legat med denna galningen i skogen. Mahaw (MISSTOLKA DET INTE) :love:


Varigt mycket med min BÄSTATE vän!!!! Vi har haft så j*vla kul :P :love:


Har kramats men väldigt MÅNGA människor ^^ :love:


Varit med denna sötnowsen, som hjälp mig igenom mycket i livet. Vi har typ samma problem :love: glömmer dig alldrig!!


Fotat lite saker som RÖR sig mycket! De va kul ;)


Varit med denna bbyn! Hon har också hjälpt mig igenom mycket :love:


Sen får jag ju inte glömma denna underbaraste fina Anna!!! :love:


Och jag o amanda har haft det jätte kul vi också :love:


Trodde ett tag att jag skulle sätta sträck över den här bilden. Men det kommer det förmodligen alldrig bli ^^ :love:


så har man ju haft det kul med denna lilla busunge också :love:


Jag vet att jag ser hemsk ut... men titta, va sööt den är! haha. Johanna o jag har hittat tillbaka till varandra! :love:


Det har även varit svåra tider för oss alla <'3



De här busarna har man fått stå ut med också! :love:


Mycket fotografier har det blivit också! Haha! ;D

De här sötnosarna kommer inte glömas :love:


Saknar sommaren med dig Ebba!! haha, så jävla kul asså :love:

Såklart finns det många fler. Men har inte bilder på allt och alla! ^^ ;)

OM JAG HAR GLÖMT BORT DIG!!! SÄG TILL SNÄLLA! :love:

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Agnes

ÄLSKAR DEJ ALICE <3

2010-02-20 @ 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0