Med Amanda ;) <33

Vi gick ut med mina hundar. Sen satte vi oss på fyrhjulingen. Och åkte upp till djurönäset.. då vare någon skumis som bah "gasa inte fullt här" "vi har gäster" ... *suck* vi hade typ minsta gas! -.-

Men det var ändå lite busigt ;P

Till dig Amanda
:
Kommer alldrig glömma tiderna med dig! Och båten och allt. Jag hoppas verkligen att det kommer att upprepas! Saknar barndomen... vi var alltid.. alla bilder man har allt man har i sig! Jag ville bara säga I LOVE YOU! :love:
www.amandabladh.blogg.se ♥

Kvällen med Amanda:


All min tid... ute nu!


Kommer sakna dig <3


Saknar dig redan :love:

Pussar från mig till alla... <'3


Kommentarer
Postat av: Amanda B

Alice Alice ... <3 Vi kommer träffas ändå! <3

2010-02-16 @ 22:06:14
URL: http://amandabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0