Make me happy now! <'3

Jaa, juste ja! Måste bli gladare :( Idag fick jag värdens j*vla skratt attack, fattade inte själv vad det va som hände? Har inte skrattat på ett tag eller? Aja... längtar iallafall till sommaren.. och jah tror det flesta av mina vänner vet varför ;) Men jag har skissat lite på hur jag vill ha mitt rum nere på nya tomten. Vi flyttar ju om 1 månad ganska exakt. Iallafall den första april. Men vi får börja flytta in redan första mars! Det kommer nog bli as kul :P Ska ju få ett alldels EGET hus på tomten :D

Ikväll... har jag varit med Amanda! :love: Vi har typ kollat på "DUBBELLIV" Eller vad det nu hette! Läängtar redan tills nästa avsnitt kommer :P Vi såg nämligen alla 6 st? Eller vare fler? haha ^^
Nu sitter jag och kollar runt på lite bloggar!

Kom ihåg att jag vill följa din blogg via bloglovin. Skriv i "komentarerna" så lägger jag till dig! ;P


WHEN you go then I fall... the heart it's stop! <'3

puss o kram :love: ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0