Igår och Idag! ;)

Tack för att du besökte bloggen en, en gång! xD
IGÅR: Igår... som vanligt en trååkig skoldag. Det som var roligast var väl att jag puttade ner Elin i en snödriva xD Efter skolan var det ju självklart gårn :P Var som vanligt ganska trååkigt där. Men efter det åkte vi hem vid 10 :) men jag fotade massor av bilder också... inte massor, men några. De finns om du kollar under "IDAG:" ... ;)

IDAG: Idag har det inte hänt så mycket. Datorn, Skola, Datorn! xD Men ska väl hitta på något socialt snart. Men alla verkar vara upptagna. -.- Men efter skolan idag... var det en sjuk tjej som bah "KRAAAAAM" Jag, Vendela o Erika,  var tvungen att SPARKA bort henne flera gånger på bussen :O Först sa man ju "Nää, gå" men guuush! xD

Några bilder från igår ♥


Synd att bilden vart så dålig, men lite ser man! Fyy fan va alla va sööta! <3


Ebba och Sofie hade damp på No leketionen " JAG SKULLE LÄSA DET DÄR " - " DU FÅR JU LÄSA MERA " ^^


Elin hade PMS men what ever... var ganska enkelt att få henne på hunmör igen <33 xD


Behövs för att klara dagen ^^

Pözz o kruum xd ♥



Kommentarer
Postat av: Ebba

hahahahaaa :D <333

2010-02-18 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0