Dissar & Hissar!

Tänkte köra igång med "Dissar och Hissar" nu DÅ O DÅ!! Och ni som tar åt er får göra det. Men jag kommer ju tillexenpel inte skriva "dessa människor gillar jag inte osv " ;)


:mad: :thumbdown:

Skolan: Skolan är nog en av de saker jag dissar mest... usch. Läxorna, Lärarna osv. Kan det inte bara försvinna!? :O

Falska: Det är nog det jag hatar mest när det gäller vänner! Alla snackar skit om exakt alla. Går som en cirkel.. det märker man verkligen!

Badisar: Haha, bara för att! Dom tar över hela djurö känns det som på sommrarna. Ica parkeringen e HELT full smockad av alla möjliga jätte konstiga människor! Och typ kör på en med kundvangnen inne på ica... och säger inte ens förlåt. Och om man kommer med typ "ett mjölkpaket" och de har hela vagnarna fulla... får man inte ens gå förbi och bara betala. Nää.. de e nog det värsta med sommaren...

Myggor: Kanske tog i lite för mycket med badisarna.. det här är nog det värsta på sommaren!! Kliar hela j*vla tiden! Man bli ju helt galen, HATAR verkligen myggor!!!  :thumbdown: :(

:D :thumbup: ♥

Glada humör
:  Jag älskar när alla e på bra humör. Allt blir mycket roligare dåå! Och det blir mycket bättre stämning för alla!

Pengar: Jag tror nog det flesta i hela världen gillar pengar ;P Alla behöver pengar. Alla ÄLSKAR pengar! Som jag! Men det behövs hårt arbete för att få fram pengar. Eller så baxar man av föräldrarna! Mahahaw!! ;)

Killar:  Jag tror det flesta tjejer gillar killar :) Som jag!! Men då ska det vara snälla.. snygga? xD
Va alldrig riktigt dum mot en kille eller playa dem... för då räknas du som PLAYER. Kom ihåg det :P

Några bästaste vänner med blogg:

www.jennieslivientext.blogg.se

www.mewwmeww.blogg.se ♥

www.amandabladh.blogg.se ♥

Såklart finns det många fler ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0