Café + Skola -.-

Idag var Elin och jag vid skolan klockan 8! Ni kanske tycker att vi e körda, men det var så att vi skulle stå i cafét. När vi hade stått där i typ 1 timme så var vi tvungna att gå därifrån för att det var några från 7T som skulle ta över... synd att det inte bara finns 1 av varenda klass!! -.-
Efter skolan åkte jag hem med bussen, Elin, Robin, Viktor o Nicklas satt också på bussen :P haha! När jag kom hem kollade jag ut genom fönstret! Solen skiner ju!!! :D Så jag gick ut i bara min addidas tröja och fotade! Det var ju jätte varmt jue!!! ;)
Och fotade min söötaste sötaste pelosa (min hund) med min bästaste bästaste systemkamera :D

Bilder från idag, bara 5 av bilder jag fotade idag:
<3
Strängt copyright!! (c)


(c)


(c)


CORYRIGHT :D


(c)                      (c)

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0